Daca lucrezi in vanzari, pregateste-ti si o replica pentru refuz

Îmi sună telefonul, un numără pe care nu îl aveam în agendă mă apelează. Răspund, iar la capătul celălalt al firului o duduie care se recomandă Alina și care îmi spune ca este de la banca unde eu îmi încasez salariul. După scurta introducere în care  doamna se asigură că vorbește cu persoana potrivită (adică eu), încearcă să îmi vândă un card de credit cu dobândă zero.

Îi răspund frumos că nu mă interesează, dar replica doamnei reușește să mă surprindă “bine atunci vă așteptam să treceți pe la noi”. Destul de surprins de replica ei, reușesc totuși să o întreb de ce să trec la bancă?

Doamna își dă seama că nu i-am dat răspunsul pe care ea îl aștepta și își cere scuze.

Doar două sfaturi am pentru doamna respectivă:

  1. Data viitoare când mai suni un client, ascultă cu atenție ce îți răspunde la întrebările pe care le adresezi și poate nu o să mai comiți astfel de gafe;
  2. Fi pregătită și pentru un refuz categoric, mai sunt persoane care nu au nevoie de ceea ce tu încerci să vinzi. Și dacă nu ai pregătită o replică pentru un astfel de refuz, un simplu mulțumesc pentru timpul acordat este suficient.

Așa că draga mea doamna, dacă vei respecta cele doua sfaturi vei reuși să faci câțiva clienți fericiți.neba

About neba


Notice: Undefined variable: img in /home/nebaro/public_html/wp-content/plugins/baw-gravatar-google-image/bawggi.php on line 360
Blogger amator

Check Also

Cititul te face neprost

Asta ar trebi să fie concluzia la care ajungi după ce vezi filmulețul de mai …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *